בניית אתר תדמית

בשנים האחרונות הפך האינטרנט לזירת הפרסום העיקרית עבור בתי עסק קטנים ובינוניים, בשל מגוון סיבות: פרסום באינטרנט לא דורש השקעה כספית גדולה, הוא נגיש לרוב הציבור ומאפשר העברת מסרים רבים יותר ובצורה טובה יותר משיטות הפרסום הישנות.

s1בימינו, כשכמעט לכל אחד יש סמארטפון, האינטרנט נגיש אפילו יותר, וחיפוש בעלי מקצוע או נותני שירותים מתבצע בעיקר באמצעות האינטרנט, לעיתים תוך שילוב החיפוש במפה אשר תציג תוצאות הקרובות למיקומו של הלקוח. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום זה הובילה את השוק ובעלי העסקים למגמת פרסום הולכת וגדלה ברשת, על חשבון פרסום במדיות ישנות יותר.

 מדוע חשוב להקים אתר תדמיתי לעסק?

 כאמור, פרסום באינטרנט עשוי להגדיל מאוד את קהל הלקוחות הפוטנציאלי, מהסיבות שפורטו קודם לכן. יחד עם זאת, עסקים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם בניה ותחזוקה של אתר אינטרנט גדול – לעיתים בשל ההוצאה הכספית הגבוהה הכרוכה בכך, ולעיתים מתוך חוסר הבנה בתחום. בניית אתר תדמית, לא גדול אך ממוקד, הוא הפתרון היעיל ביותר לפרסום העסק ברשת תוך מזעור עלויות והיענות לצרכי השוק. עסק שיש ברשותו אתר תדמית יזכה, מלבד לפרסום ולחשיפה, לתדמית מקצועית יותר בעיני הלקוחות, ויוכל להעביר מסרים רבים ויעילים יותר, תוך אפשרות לשנותם באופן תדיר ובהתאם לפעילות העסק.

 מהו אתר תדמית?

 כשאנו מדברים על אתר תדמיתי אנו מתארים אתר לא גדול, ולא עמוס בדפים, אשר תפקידו הוא להציג את העסק ואת השירותים הניתנים בו בפני הגולשים. המסרים יהיו ממוקדים, והוא יהווה מעין חלון ראווה מקוון לעסק.

מהם הפרטים שחשוב שיופיעו באתר תדמיתי?

קיימים מספר פרטים אשר חובה להציג בפני הלקוחות המזדמנים: ראשית, נרצה לציין פרטים אודות העסק – מהו, מהם השירותים הניתנים בו, היכן הוא ממוקם וכדומה. כל פרט אשר יכול לעזור ללקוח להבין טוב מהו העסק העומד מולו ומה הוא מציע – ייכנס לדף זה.

שנית, נרצה ליידע את הלקוח בדרכים בו יכול ליצור איתנו קשר – מספר טלפון, כתובת, מייל וכו'. לעיתים תהיה קיימת האפשרות לרכישה דרך האתר באמצעות חנות מקוונת. זוהי אינה חובה, אך עסקים רבים התחילו להבין את הפוטנציאל הגלום בקנייה מקוונת והקימו עבור כך חנויות מקוונות. בכל מקרה, ההחלטה לגבי הצגת המחירים באתר, בין אם קיימת חנות מקוונת או לא, היא החלטה אסטרטגית של בעל העסק, ואין חובה להציגם.

 לאחרונה חברות רבות לבניית אתרים "גדולים" מתחילות להציע שירותי בניה של אתרי תדמית לעסקים קטנים ובינוניים, עובדה המעידה על עליה בפרסום באמצעות כלי זה. יחד עם זאת, כשעולה הצורך בבניית אתר תדמית רצוי להסתייע בחברה אשר זוהי פעילותה העיקרית, ומספקת שירותים מקצועיים, מעודכנים על פי מגמות השוק העכשוויות, תוך מקסימום תשומת לב לצרכי הלקוח והעסק.

מעוניינים באתר תדמית? לחצו כאן

עוד פוסטים שיכולים לעניין אותך: