כללים שחשוב לדעת על תדמית באינטרנט

כל עסק מקפיד לעשות הכול על מנת שהתדמית שלו תהיה חיובית ככל שניתן. כיום, בעידן בו האינטרנט משתלט על חיינו, ברור מדוע בניית אתר תדמית לעסק היא אחד הצעדים היותר מתבקשים. ואכן, מדי שנה מתחילים אינספור עסקים, גדולים וקטנים כאחד, על בניית אתר שאמור להצעיד אותם קדימה ביותר ממובן אחד. המאמר הבא מאגד בתוכו מספר דגשים שיסייעו בבניית אתר התדמית האולטימטיבי.

בגדר חובה: התאמה לסלולר

מבחינה טכנית, ניתן להצביע כיום על מספר מגמות המאפיינות את התחום של בניית אתרים כמכלול, ושל אתרי תדמית בפרט. ראשית. מדובר הוא על הצורך להתאים אותם לגלישה באמצעות הסלולר, וזאת על רקע שורה ארוכה של נתונים המדברים על כך שגלישה סלולארית הופכת לנפוצה יותר ויותר מדי שנה, בנסיבות מסוימות אפילו יותר מהגלישה ה"מסורתית". אתר תדמית לסלולר הוא בגדר חובה כיום, כאשר עסק שלא עושה זאת עלול לסבול מפגיעה משמעותית בתדמית שלו, כמו גם בחוויית השימוש של לקוחותיו באתר.

זאת ועוד, עקב שינוי האלגוריתם של גוגל לאחרונה הרי שאתרים שלא מתאימים עצמם לסלולר צפויים לרדת בצורה משמעותית במיקומם במנוע החיפוש. אתר תדמית שלא מקודם היטב מאבד במידה רבה את היעילות שלו, כאשר עובדה זו עלולה אף לפגוע בתדמית של העסק עצמו.

מערכת הניהול האולטימטיבית

כאשר מקימים אתר תדמית, חשוב שהוא לא רק יהיה המכובד ביותר והמרשים ביותר מבחינה אסתטית – אלא גם יאפשר הקמה פשוטה יחסית ותפעול נוח. החדשות הטובות הן שיש בנמצא פתרון המאפשר את זה בדיוק, והוא הקמת אתר המבוסס על מערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר בעולם, וורדרפס. אתר תדמית וורדפרס מגלם בתוכו שורה ארוכה של יתרונות, כאשר לצד תבניות מובנות הוא מציע שלל אפשרויות התאמה שיסייעו להבדיל את העסק מאתרים מתחרים אחרים. והרי ידוע כי הדגשת הייחוד של העסק הוא אחד הצעדים המרכזיים ביצירת התדמית החיובית שלו.

רוצים להיות מעודכנים בעולם פרסום, עיצוב ואינטרנט?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו!