תמיכה טכנית

מעוניינים להוסיף חומרים לאתר? נתקלתם בבעיה טכנית? אין בעיה, אנחנו ב- Site-pro דואגים לכם!

s18כיום אתר אינטרנט לעסק הפך להיות כלי משמעותי בסך המכירות, החשיפה והפרסום של העסק ללקוחות פוטנציאליים, כל בעיה קטנה עלולה לגרום לעצירה של כל אלו, ובמקרים קיצוניים – להפסדים ולעיכובים מיותרים. אתר זורם ללא תקלות הוא נכס שחשוב לשמר, ולאורך זמן. אנחנו מודעים לכך ומאמינים שההצלחה שלכם – היא ההצלחה שלנו. לכן, מעבר לבניה ואחסון איכותיים של האתר שלכם, אנחנו ערוכים לטפל בכל בעיה שעלולה לצוץ, ובכל פניה לשינוי או עדכון האתר.

Site-pro מעמידה עבורכם, בעלי האתרים, אנשי שירות לקוחות ותמיכה טכנית מקצועיים, אמינים ואדיבים, אשר ישמחו לפתור כל עניין. נציגי השירות שלנו אמונים על מתן השירות הטוב והמהיר ביותר ללקוחות, וזאת דרך המייל או באמצעות שיחת טלפון קצרה. כל נציגי השירות והתמיכה שלנו עברו הכשרות מתאימות והם מסוגלים לטפל במגוון פניות מסוגים שונים. נתקעתם? לא יודעים מה לעשות? פשוט מאוד, פנו אלינו ואנו נדאג שהכל יסודר, ובזמן הקצר ביותר!

אנו מספקים שתי דרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית: פניות כלליות אשר לא קשורות לתקלה באתר, פתרון בעיות טכניות (לבעלי ממשק מתאים) ובירורים בנושאים שונים יטופלו על ידי נציגי שירות הלקוחות או התמיכה הטכנית שלנו, כאמור, באמצעות הטלפון או דרך המייל. העלאת תמונות, קבצים, ותכנים חדשים לאתר יטופלו על ידי נציגי שירות הלקוחות שלנו וזאת באמצעות המייל. בכל מקרה – השירות והתמיכה שתקבלו יהיו באופן מידי ואנו נשתדל שכך יהיה גם הפתרון!

חשוב שתדעו – תמיכה טכנית לבעלי אתרים עולה כסף לפעמים – אצלנו התמיכה הטכנית כלולה בתוך החבילה הכוללת של בניית האתר. למה? כי אנחנו מאמינים שהשירות לא מסתיים בבניית האתר, אלא רק מתחיל שם. אנחנו נהווה עבורכם כתובת אחת לתמיכה טכנית, ולא תצטרכו להסתבך מול חברת האחסון, התכנת או המעצב.  Site-pro מעניקה ללקוחותיה מעטפת שלמה של תמיכה, ופוטרת אתכם מכאבי ראש והתעסקויות מיותרות!

על מנת לקבל אתר אינטרנט הכולל גם תמיכה טכנית מלאה ושרות לקוחות בכל נושא הקשור לאתר אינטרנט שלך לחץ כאן

עוד פוסטים שיכולים לעניין אותך: