אתר אינטרנט מותאם למכשירים ניידים

כיום השימוש בטלפונים חכמים ובטאבלטים עולה באופן קבוע, מכיוון שהם מאפשרים קבלת מידע וחיבור לרשת בכל זמן ובכל מקום, ללא הצורך להגיע הביתה למחשב, או להשתמש במחשב נייד.

גלישה באמצעות סמארטפון מאפשרת זמינות תמידית ואכן, בשנים האחרונות חלה עלייה בסטטיסטיקה של גלישה באינטרנט דרך מכשירים אלו. לכן, כל בעל עסק שברשותו אתר, חייב להתייחס גם לאופי שימוש זה ולספק לגולשים וללקוחות פוטנציאליים את האפשרות לגלוש דרך מכשיר הסלולר, ובכך להגדיל את פוטנציאל החשיפה שלו ברשת.

כחלק מהתהליך של התאמת אתרים לגלישה בסלולר נולד המושג אתר "רספונסיבי", והחל לצבור תאוצה כדרישה בסיסית בעת הקמת אתר. מה פירוש המושג וכיצד הוא מתקשר לגלישה בסלולר? תשובות בשורות הבאות.

הכוונה באתר רספונסיבי (מהמילה תגובה, responsive) היא אתר שמתאים את עצמו לתצוגות משתנות. זאת אומרת, האתר מגיב בהתאמה לכל מכשיר וגודל תצוגה, ויכול להיות מוצג בשלל מכשירים: החל ממסך סטנדרטי של מחשב, דרך סמארטפונים ועד לטאבלטים. התאמה נוספת היא לרזולוציות שונות, כאשר אם במכשירים ניידים הרזולוציה בלתי ניתנת לשינוי, מסכי מחשב שונים יאפשרו הצגת רזולוציות מגוונות מאוד. כמובן, שבכל מכשיר האתר יראה מעט שונה, אך הוא ישמור על קו אחיד והתוכן יישאר אותו דבר. הקמת אתר רספונסיבי המותאם לשלל תצוגות הוא חלק מאסטרטגיית פרסום במובייל ומהווה את הצעד הראשון והחשוב ביותר.

מדוע זה חשוב? מכמה סיבות. ראשית, ריבוי תצוגות שווה חשיפה גבוהה יותר של האתר, מה שעשוי להוביל למכירות גבוהות יותר ופרסום נרחב. עסק שברשותו אתר מותאם סלולר ייתפס בעיני הגולשים כעסק רציני יותר מאשר עסק ללא אתר מותאם לגלישה סלולרית, ושלישית – זהו צורך השעה. מעבר למכירות וחשיפה, לקוחות קיימים המעוניינים להגיע לאתר העסק ינסו לעשות זאת גם דרך הסלולר, וזוהי אופציה מצוינת לערוץ שירות ומידע נוסף עבור הלקוח.

אנו ב-site-pro מבינים את החשיבות שקיימת באתר מותאם סלולר, ולכן כל האתרים שלנו מותאמים לגלישה ממכשירים ניידים ובשלל גדלי תצוגה, עובדה התורמת להגדלת מאגר הלקוחות והחשיפה במדיית האינטרנט. לקבלת אתר אינטרנט מותאם סלול

צרו קשר