דף עסקי בפייסבוק

המושגים אתר פייסבוק, דף עסקי בפייסבוק או פייסבוק מיני-סייט הפכו להיות מושגים פופולאריים מאוד בשנים האחרונות, ושומעים אותם יותר ויותר בתחום בניית האתרים. למעשה, כל אלו שמות שונים לאותו הדבר – פרסום ממוקד בפייסבוק על ידי יצירת דף אוהדים לעסק. מדובר בטרנד חדש בעולם הפרסום ובניית האתרים, שמשפיע מאוד על רמת הפרסום והחשיפה של העסק בזירת הניו-מדיה.

עסקים רבים, וכמוהם גם חברות בניית וקידום אתרים הבינו מזמן כי הפייסבוק היא זירה פופולארית לפרסום עבור מגוון קהלי יעד, ולכן החליטו לשווק את העסקים שלהם גם באמצעות ערוץ זה. פרסום בפייסבוק מוביל לחשיפה גבוהה מאוד של המותג, באמצעות פילוח קהלי היעד שמבצע הפייסבוק עצמו מבחינת המשתמשים, מה שיוצר חשיפה ממוקדת ויעילה יותר לעסק.

פייסבוק מאפשר פתיחת דף אוהדים עסקי ואופציה לקדם אותו באמצעות קמפיין פרסומי (בתשלום) או באמצעות לייקים מגולשים שונים. היתרונות לדף שכזה ברורים: עצם קיומו של הדף מהווה כלי נוסף לפרסום; קמפיין בתשלום, בדומה לקידום ממומן ב-Google עשוי להביא לקוחות פוטנציאליים נוספים; וחשוב מכל – לקוחות וגולשים שעשו לייק או הגיבו לאחד הפרסומים בדף מהווים הוכחה אמינה לטיב השירות או המוצר, מכיוון שמדובר במשתמשים "אמיתיים" ובביקורות אותנטיות.

כמו כן, כיום קיימת האפשרות להכנסת אתר אינטרנט בשלמותו לתוך הפייסבוק ובכך להימנע מקישורים מיותרים שעלולים להוריד מכוח ופופולאריות אתר הבית בהופעה במנועי חיפוש. בנוסף, פייסבוק מאפשרת הקמת דפים מאובטחים (בתקן SLL) כך שגם מכירות יכולות להתבצע מתוך דף העסק. על אף שאבטחת הדף כרוכה בעלויות נוספות, זוהי אופציה אפשרית לבעלי עסקים.

פייסבוק צוברת תאוצה עם הזמן, והיא הרשת החברתית עם מספר המשתמשים הגדול ביותר בעולם. השאיפה של פייסבוק היא להרחיב, במקביל, את כמות בעלי העסקים שמפרסמים באתר, ולהוות גורם משמעותי גם בזירה זו. 

צרו קשר