התאמת האתר למנועי חיפוש שונים

צריך לזכור שבכל מה שקשור לקידום – האופציה של לעשות ולשכוח לא קיימת, כי תחום קידום האתרים הוא דינמי מאוד ומשתנה ללא הרף – בהתאם לשינויים ש-Google עושה במנוע החיפוש שלה. אתר שהיה במיקומים גבוהים לאורך זמן יכול בין לילה למצוא את עצמו במיקומים נמוכים יותר, ולכן חשוב להיות עם האצבע על הדופק ולדאוג לקידום האתר על בסיס קבוע. בנוסף, חשוב לזכור שאתר "יפה" לא בהכרח יוצב במקומות הראשונים, וכמות הלקוחות הפוטנציאליים שיחשפו אליו תהיה נמוכה מאוד. עבודת קידום נכונה תוכל להביא את האתר למיקום טוב בתוצאות החיפוש וכתוצאה מזה להגביר את החשיפה ואת כמות המכירות.

בניית אתר שבבסיסו מותאם לסטנדרטים שהציבה Google בכל הנוגע לקידום הוא אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לעשות מכיוון שבניה נכונה ומותאמת מנוע חיפוש חוסכת עבודה רבה בהמשך. מה הכוונה להתאמת האתר למנועי חיפוש?

עבודת הקידום מתחלקת בגדול לשלושה חלקים – מחקר, קידום פנימי וקידום חיצוני.

מחקר הוא בעצם התהליך המקדים לאפיון האתר – חשוב להחליט במה האתר הולך לעסוק, ומהם ביטויי המפתח שאנו רוצים לקדם ולהתקדם באמצעותם. מחקר נכון יכול לשמש כבסיס מצוין לבניית אתר מותאם למנוע חיפוש.

קידום פנימי – זהו התהליך שבו אנו הופכים את האתר לנגיש למנוע החיפוש. Google קבעה מספר פרמטרים שכל אתר שמעוניין לעלות בדירוגים חייב לעמוד בהם. עדכון תכנים על בסיס יומי או שבועי, וערך מוסף לגולשים – גם כן נכנסים בחלק זה.

קידום חיצוני – חלק זה מבוצע ברובו לאחר שהאתר קיים, ומטרתו היא להפנות גולשים (ואת Google) מאתרים אחרים לאתר שלנו.

אנחנו ב- Site-pro מודעים לחשיבות של קידום האתר שלכם. לכן נבנה עבורכם אתר אשר מוכן לקידום ומותאם למנועי חיפוש: נדאג להתאימו לתחום העיסוק שלכם, ונבנה אותו כך שיעמוד בתנאים שהציבה Google!

על מנת לקבל אתר המותאם למנועי חיפוש

צרו קשר