הגדרת מטרות ויעדים
בירור רקע כללי על החברה
בירור צרכים בסיסים שאותם מגדיר הלקוח. יש לקוחות שלא מבינים בעולם האינטרנט וזקוקים לעזרה
הבנת חזון ואסטרטגיה
חזון החברה והאסטרטגיה, צורת השיווק בהווה ולאן רוצים להגיע בעתיד , זהו חלק בלתי נפרד שיש לשלב למהלך הקידומי של החברה באינטרנט.
לימוד צרכים
נשאלות שאלות רבות על אופי החברה , על הקפי הפעילויות העסקיות בפועל ,תיאום ציפיות ויעדים, לאן מכוון הלקוח והיעד השיווקי האינטרנטי.
סקר מתחרים בתחום
לצורך בידול האתר חברת סייטפרו עושה סקר מתחרים כדי לחבר את הרצונות למציאות של הלקוח,.החברה אוספת וחוקרת את המתחרים ,מה מציעים המתחרים, באיזו צורה ,גרפיקה , שיווק וצורת ההגשה .
מחקר מילות מפתח ראשוני לקידום
כדי להצליח בתחרות באינטרנט יש לקחת בחשבון את היקף התחרות ואת מילות המפתח שבהם מקודמים המתחרים.
זיהוי מטרות
הגדרת מטרה ראשית ,משנית, ערך מוסף … לפעילות עיסקית ולפעילות אינטרנטית אמורה להיות מטרה ראשית ומשנית , הערך המוסף יכול לבוא באמצעות שירות ומוצר ייחודי .
אפיון דרישות - כללי
אפיון דרישות כללי נעשה לאחר שנאסף מידע בהקשר לעסק, בהכרת המתחרים והתחרותיות של התחום או המוצר באינטרנט. כך עולות הצעות ושאלות רלוונטיות מטעמנו ומצד הלקוח ומוגדרים יעדים נכונים לביצוע ועלות בניית האתר.
תיאום ציפיות -הערכה תקציבית
לשיחת ייעוץ עם מנהל פרויקטים שלנו
פגישת אפיון מעמיק
מעבר על חומרי החברה
מנהל פרויקטים עובר עם המזמין על החומרים הגרפים והשיווקיים של החברה, רואה את איכותם, בודק אם הם מתאימים ואפשר לעשות בהם שימוש. כך למעשה נגלה מה חסר לנו , ומה נצטרך להשלים.
זיהוי בעיות ניהוליות בחברה
אתר אינטרנט אמור לפתור בעיות ניהוליות של החברה בעזרת הטכנולוגיה שהלקוח לא תמיד מכיר.
חשיפה לפתרונות טכנולוגים
מתכננים איך בעזרת הטכנולוגיה והאפשריות הקיימות אפשר לפתור בעיות כמו בעיה ניהולית , מתן אינפורמציה ללקוח מתוך האתר, בעזרת אסטרטגיה דיגיטלית ודרישות המזמין.
זיהוי צורך הגולש
הגדרת מבקרי האתר: מה המטרה שלהם , פילוח ואיפיון פרופיל של גולשים פוטנציאלים, התייחסות לכל אחד ואחד לפי פוטנציאל עסקי ולמה כל גולש אמור להחשף אליו באתר.
דרישות מיוחדות
דרישות רלוונטיות כמו, התממשקות לתוכנות ניהול, אלמנטים מיוחדים , הזמנת סרטון תדמית וצילום מוצרים, עזרה בתרגום ותיאום עם חברות צד שלישי של הלקוח
ייעוץ שיווקי אסטרטגי אינטרנטי
מנהל הפרויקט מציע הצעות נוספות לחיזוק הפעילות האינטרנטית ובמידת הצורך מסביר את הדברים לעומק.
בחירת סוג האתר ופונקציאנליות
בהתאם לנתונים שהתקבלו במעמד האיפיון נקבע סוג האתר, הטכנולוגיה שלו והפונקציות שהוא אמור לבצע וכל נגיעה בפרטים הקטנים וכל פיקסל באתר נלקחים בחשבון. חשוב להדגיש שכל האתרים שלנו הם בקוד פתוח בהתאם לטכנולוגיה המתקדמת ביותר והרוויה בעולם.
תרשים זרימה ופונקציאונליות
מסמך זה מתאר בצורה שרטוט איך האתר יתפקד לכל פרטיו כדי ליעל ולגבש את השלמת האיפיון בעזרת שרטוט. בדרך כלל באתרים קטנים בגלל גודל האתר שרטוט זה מצורף לסקיצה הטכנית בשלב מתקדם יותר בתהליך.
סיכום אפיון
מחיר ולו"ז הפרויקט
הזמנת עבודה
תחילת הפרויקט
תכנון מקדים
איסוף חומר שיווקי של החברה
סייטפרו דואגת להתנהלות, לארגון החומרים של הלקוח, היא יוצרת קשר עם בתי דפוס וחברות צד שלישי , נכנסת להיסטוריה אינטרנטית ופורטלים ואוספת מידע.
אסטרטגיה דיגיטלית - מחקר
אסטרטגיה מבוססת מחקר ותכנון מוקדם. לכל אתר יש אסטרטגיה עיצובית ,שיווקית , סדר הופעת הדברים באתר ולכל אתר יש את הדברים והמסר שהוא רוצה להעביר ללקוח . לעניין את הלקוח זאת אומנות.
אסטרטגית קידום - מחקר
הגדרת מילים לקידום מבוסס מחקר מילות מפתח, בניית אסטרטגיה לחיזוק הופעות במנועי חיפוש ובניית אתר עבור קידומו. נבנית אסטרטגיה של מילות מפתח ומאמרים ויתרונות של מוצרים, למשל . דברים אלו יזניקו את האתר החדש בדירוגים.
גיבוש רעיון
מעבר על הטרנדים בתחום
מעבר על הטרנדים הגרפים
זיהוי הזדמנויות
אסטרטגיה לאינטרקציה עם הגולש
איפוס כוונות
תכנון טכני לאתר
הגדרת כל מרכיבי האתר
סקיצה טכנית
שיטת ההתנהלות בסייטפרו שונה מחברות רבות אחרות. שלב התכנון הטכני מגלם בתוכו את כל הדברים שסוכמו בצורת שרטוט, כך שכל הדברים שהוגדרו בכתב ובעל פה מיושמים ,מוצגים גם כל הדפים והקטגוריות שיהיו באתר והכי חשוב, באיזה סדר כרונולוגי הם יופיעו.. בדרך כלל מוצגים ללקוח 2-3 סקיצות.
סקיצה טכנית - פרשנות
המזמין מקבל שרטוט טכני של האתר עם כל מרכיבי האתר , 1:1 . סקיצה זו לוקחת בחשבון את גודל התמונות, את גודל הטקסטים, כפתורים, אלמנטים ושאר מרכיבי האתר. ביחד עם הלקוח מנהל הפרויקטים מקבל הערות ותיקונים.
משוב | הערות | תיקונים
בשלב זה עוברים על כל ההערות של הלקוח ומאשרים שכל הדברים העתידיים להתבצע נכונים.
סבב תיקונים נועד לצמצם טעויות בבקשות המזמין. לדוגמא : יש מצבים שבהם לא תוכנן מקום בדף הבית לאלמנט מסויים ועוד. בלי סבבי תיקונים בשלבים הראשונים, העיצוב והמיתוג עלול להיפגע אם נשלב אותם בשלבים האחרונים של הפרויקט.
לשיחת ייעוץ עם מנהל פרויקטים שלנו
רגע לפני PSD סקיצה גרפית
טקסטים באתר
שילוב חומר שיווקי OFF LINE
טקסטים שיווקים
הנעה לפעולה ע"י טקסטים
מבנה מותאם קידום
מאמרים וטקסטים באתר
חומרים ויזואלים לאתר
רכש מדיה
עריכה לתמונות קיימות
עריכה לתמונות שנרכשו
סירטון וידאו ואנימציות
תכנון גרפי
אפיון מבנה הגרפי באתר
איקונים ואלמנטים
תכנון קונספט גרפי
אפקטים גרפים
UX/UI + סללולרים
פונקיאונליות לסלולר ומסכים
דרישות UI
דרישות UX
גרפיקה לאתר אינטרנט חדש
PSD סקיצה גרפית עם כל מרכיבי האתר
סקיצה טכנית -פרשנות
משוב | הערות | תיקונים
בשלב זה עוברים על כל ההערות של הלקוח ומאשרים שכל הדברים העתידיים להתבצע נכונים, טרם עבודת התכנות והבנייה של אתר. סבב תיקונים נועד לצמצם טעויות . דוגמא : מצבים בהם לא תוכנן מקום בדף הבית לאלמנט ספציפי .
בלי סבבי תיקונים בשלבים הראשונים , אנו עלולים לפגוע בעיצוב והמיתוג אחר כך.
בניית אתר אינטרנט
השרת והגדרתיו
התאמת מקום אסון האתר לביצועים גבוהים, מהירים ומאובטחים ,שרתי חברת סייטפרו נמצאים בישראל והתמיכה בהם היא 24 / 7 / 365
ממשק ניהול - (קוד פתוח)
תוספים / פלגינים / מודלים / וידג'טים
בניית דף הבית -לפי PSD
תפריטי הניווט באתר
שמירה על פרופורציות גרפיות -UX לפי סקיצה גרפית
תזמון להופעת אלמנטים באתר
אפקטים מיוחדים
משוב | הערות | תיקונים
בשלב זה עוברים על כל ההערות של הלקוח ומאשרים שכל הדברים העתידיים להתבצע נכונים, טרם עבודת התכנות והבנייה של אתר. סבב תיקונים נועד לצמצם טעויות . דוגמא : מצבים בהם לא תוכנן מקום בדף הבית לאלמנט ספציפי .
בלי סבבי תיקונים בשלבים הראשונים , אנו עלולים לפגוע בעיצוב והמיתוג אחר כך.
בניית שאר האתר
דפים פנימיים
בניית דפים פנימיים מעוצבים
סוגו ותכונותיו
בניית שאר האתר לפי סוגו ותכונותיו לפי אפיון שתוכנן
רק לאחר בניית דף הבית והדפים הפנימיים וסבבי התיקונים אפשר להתחיל לבנות את שאר האתר כמו שהוגדר במהלך האפיון , ובסקיצה טכנית והגרפית . סוגי האתר לא זהים , קיים הבדל בין אתר מכירות לאתר תדמית של חמישה עמודים או אתר גלרייה והשוני מתבטא במרכיבי האתר. לאחר שלב זה נבנים כל מרכיבי האתר, מנגנונים ,עגלת קניות ,חיבורים לסליקה , צ'אטים וריאציות ולוגיקות בדפי מוצרים, מנגנוני רכישה וניהול מלאי וכו……..
ריבוי שפות
במידת הצורך ובהתאם למה שנסגר במעמד האפיון.
הזנת תכנים
טקסטים באתר
תמונות וסרטונים
הזנת מוצרים
במידת הצורך ובכמויות שסוכמו מראש, הלקוח מקבל הדרכה לניהול האתר . (הזנת מוצרים)
קידום, שיווק ומה שביניהם
תוספי מקדמי מכירות
שיווק ומתן אפשרות ליצור קשר,לברר פרטים ולהזמין הם הדברים שאליהם אנחנו מכוונים, אם זה ברמה הכי בסיסית שילוב כפתור מהיר לשיחה וקישור האתר לווצאפ וגם וייז מהנייד ועוד, כל אלו גורמים לאתר לשנות את יחס ההמרה שלו לחיובית יותר.
הכנה לקידום
הכל מתוכנן בהתאם לקידום במנועי החיפוש . בהתחלה נתקין את התוספים לקידום מוצלח, ניתן דגש למבנה נכון של כתובות, כותרות,,Meta Keywords meta description .. h1 h2 ביחד עם אופטימזציה לתמונות מבחינת גודל התיאור, התאמות לניידים, למפת אתר, לשיפור זמן טעינה, ושילוב ושימוש במילות המפתח הרלוונטיות ודומינטיות הגורמות לאתר להתקדם.
במאמר המלא ניתן את הרשימה המלאה .
חיבור לרשתות חברתיות
UX/UI + סללולרים
התאמות לסללולרים וטאבלטים
הדברים המוצגים בתוך האתר צריכים להיות נוחים לשימוש .למשל בסלולר, כפתורי ההזמנה צריכים להיות בגודל מתאים שיאפשר ללקוח ללחוץ בנוחות וגם לא לנצל את כל גודל המסך.
התאמות חווית ממשק משתמש (UI ) באתר
ממשק פנימי לגולש מותאם ונבנה מתוך התחשבות בכל הפעולות הרלוונטיות שהגולש אמור לבצע באתר, האם זה נוח להזמין ? האם בחירת וריאציות של גוון המוצר נוחים לשינוי, האם מעקב ההזמנה ברור ועובד באוןפן תקין ועוד אלמנטים רבים המותאמים ונבדקים בהתאם לכל המכשירים הסלולרים, המחשבים הנייחים והטאבלטים.
התאמות חווית משתמש (UX ) באתר
הנוסחה הארוכה לביטוי צמד המילים חוויית משתמש אחראית על אופן הצגת האתר במסכים השונים ואת החווייה הניתנת ללגולש הממוצע וכמובן כאן הניסיון והשאיפה למצויינות תורמים את חלקם. לפני ההתאמות הסופיות והסימולציות על האתר אנחנו עושים סקר גולשים גם מצד המזמין. למעשה כאן נסגרים הפערים לחוויית משתמש מוצלחת.