בניית אתר מכירות

האינטרנט הפך לזירת המסחר המרכזית בלא מעט תחומים. בתנאים האלה, לא מפתיע בניית חנות וירטואלית לעסק הופך לצורך של אינספור עסקים, בלי קשר לתחום הפעילות שלהם או לגודלם. המאמר הנוכחי מתייחס למספר מגמות מעניינות בתחום, כמו גם מציע דגשים שיסייעו לכם לבנות אתר המתאים לצרכים שלכם במידה המלאה ביותר.

 

וורדפרס, סלולר ומה שביניהם

כשמדברים על בניית אתר מכירות, נדרש לחשוב, קודם כל, על המערכת עליה הוא יושתת. מהבחינה הזו, אפשר להצביע על מגמה מרכזית אחת: ההשתלטות של מערכת ניהול התוכן וורדפרס על זירת האינטרנט, כאשר אחד מארבעה אתרים כיום מבוסס על מערכת זו. אתר מכירות וורדפרס ניתן להקים בצורה פשוטה יחסית, וזאת באמצעות מספר תבניות מובנות, גם בעברית, הנחשבות לנוחות וליעילות בכל קנה מידה.
השינוי המשמעותי הבא בתחום נוגע למגמה משמעותית אחרת, והיא הגלישה ההולכת וגוברת לאתרים מהטלפונים הסלולריים, בעיקר אלה המוגדרים כ"חכמים". לא מעט בעלי עסקים בוחרים כיום לבנות אתר מכירות לסלולר, או לכל הפחות אשר רספונסיבי המתאים עצמו לרזולוציית המכשיר ממנו גולשים אליו. אתר שלא עושה זאת, פשוטו כמשמעו, נשאר מאחור, כאשר עקב השינויים האחרונים בגוגל גם מיקומו במנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם עלול לרדת.

הצורך בתכנון מוקפד

אף אתר אינטרנט, בוודאי כזה המיועד למכירה, לא תוכנן תוך שעה, וגם לא שבוע. בכל מקרה ומקרה יש צורך בתכנון מוקפד, המתייחס למוצרים הנמכרים, לחלוקה שלהם לקטגוריות, לאפשרויות החיפוש באתר וכיוצא בזה – המטרה כאן היא ליצור את חווית המשתמש הגדולה ביותר. בנוסף, עקב העובדה שהמכירה לרוב היא באמצעות כרטיס אשראי נדרש מהאתר להצטייד במערכות האבטחה המתקדמות ביותר, מה שיביא לכך שהוא יעמוד בכל התקנים ההכרחיים כיום לצורך ביצוע מכירות במרחב המקוון.

צרו קשר