בניית אתר לאולם אירועים

אני מגיע למאמר הזה לאחר הרגשת הצורך לבנייה של אתר אינטרנט לאולם אירועים בכובע השני, כלקוח. כשחיפשתי אולם אירועים נתקלתי בהרבה בעיות של חוסר מידע, תחושת אי ודאות ומה אני אקבל באולם, מה הייחודיות וכמובן היו חסרות המלצות וביקורות. הרצון לחוש את החוויה להרגיש כאילו אני נמצא שם הייתה חסרה, מרבית חיי אני מתעסק בחוויית משתמש באתרי אינטרנט והרעיונות לכתיבת המאמר לא הניחו לי.

אז למה אולמות אירועים מזניחים את הנראות המושלמת באינטרנט ?

מה גורם לאנשים לשריין אירוע אצלכם היום, ומה חשוב באמת להצלחה ? קיימות אינספור הזדמנויות לפרסום המונחות על שולחן מקבל ההחלטות בנושא. כשהאדם מחפש אולם אירועים ,הוא מתאמץ, הוא מגיע פורטלים של אולמות אירועים, הוא מגיע לדפי פייסבוק עם תגובות, שם האולם מלווה אותו יחד עם ההמלצות של הדודים, החברים ובני המשפחה. אחרי כמה ימים אנחנו נתקלים בשלטי חוצות המפרסמים אולמות אירועים ובמקביל, איך לא, מנסים לאתר אתר אינטרנט של אולם האירועים הרצוי. רמת וההצלחה בדבר היא תלותית מאוד, לרוב יהיו לנו כשלושה עד ארבעה אולמות פוטנציאלים שהרצון לסגור אצלם אירוע ינוע בין  60%  ל 80%,  נכין רשימה של כמה אולמות נבחרים ונצא לדרך לראות, לטעום ולהרגיש.

מה היתרונות הבולטים שאפשר למצוא באתר אינטרנט בסיסי של אולם אירועים ?

אתר אינטרנט לאולם אירועים אמור לחבר בין כל דרכי השיווק של האולם, לגרום לגולש להרגיש את הרגע הקסום שבו שאותו הוא יחווה בקרוב, לגרות את עינו של הגולש במנות מיוחדות וטעימות שהרי אוכל מעניין ומגרה נוגע בכולנו לפחות שלוש פעמים ביום. חובה, חובה, חובה! להציג את דרכי יצירת קשר וההגעה הנוחים, להדגיש את הכשרות, את שעות הפעילות של משרד המכירות ואת גודל האולם. אולי תופתעו או לא, אבל יש אנשים שלא יודעים כמה מקומות יש בשולחן ואיזה אופציות קיימות.

מה ההבדלים בין אתר אינטרנט לאולם אירועים בסיסי לאתר אינטרנט הבנוי בצורה חכמה?

אני רוצה לקחת אתכם לחוויה שכל הדרישות שלכם ממומשות, הדרכים הטכנולוגיות עומדות לרשותכם ונותנות לכם את הפתרון האולטימטיבי, תמונות מדהימות של אוכל וצורת הצגתם. תמונות אווירה וסרטוני אווירה מלוטשים ברמה מושלמת אשר ממקדים את הגולש להתחבר לקונספט ולעלות את רף הציפיה מהמקום לגבהים אשר ידחפו את הגולש להתקשר מיד, להשאיר הודעה או לשאול שאלה דרך הווצ – אפ. כמובן שכל המכלול של האתר והעיצוב שלו אמור להיות תואם לכל החומר השיווקי והאווירה המתקבלת באולם. ולסיום אוסיף כמה מילים אישיות. יש כל כך הרבה סודות בתחום, ואני לא שומר סודות. אם באמת אתם באמת מחפשים את הסוד להצלחה אינטרנטית, השאירו פרטים והסודות שלי יהיו שלכם.