בניית אתר לחברת כוח אדם |בניית אתר לחברת השמה

למה כדאי לבנות אתר לחברת כוח אדם וחברות להשמת עובדים?

רבים חושבים שלחברות כוח אדם אין צורך בהקמת אתר, אך זו טעות! הדרך להגיע אל האנשים באמצעות רשת האינטרנט שוברת שיאים ומוסכמות שהיו מקובלים עד לפני עשר שנים וחוסר הידע של מנהלים ובעלי חברות כוח אדם בשיווק הדיגיטלי, לא יכול לתת להם אינדיקציה לדעת מה הם מפסידים. בימינו יש מגוון אפליקציות פורטלים וחברות כוח אדם עם המון סניפים, חופש המידע הופך את התחום לתחרותי הרבה יותר מאשר בעבר.

בניית אתר לחברת השמה

בניית אתר לחברת השמת עובדים אמור להיעשות בקפדנות בשיקול דעת מקדים, ובעיקר באפיון מעמיק. רק לאחר מחקר מעמיק אפשר לבנות אתר אינטרנט לחברת השמה במקצועיות ובמיומנות. לפני כל התוספים, האלמנטים היפים, האסתטיקה וצורת העיצוב, יש חשיבות רבה לשאול את השאלות מה אתר האינטרנט שלנו צריך לעשות ואת מי הוא אמור לשמש, אילו תחומים, איזו התמחות, לאילו גילאים ועוד הרבה דברים. חשוב להחליט מה אנחנו מצפים שהאתר יבצע במקומנו למחפש העבודה ובמקביל גם למציע המשרה. אתר מקצועי לחברת השמה לרוב מתממשק למערכות פנימיות ו/ או חיצוניות. יש להבין את הדרישות, לשייך פרטים רלוונטיים לסניפים רלוונטיים באופן אוטומטי ועוד. כמובן שנשמח להיפגש לקפה ולהסביר באופן אישי את היכולות והאופציות האפשריות.

אתרים לחברות כוח אדם

אתרים לחברות כוח אדם עובדים בפורמט אחר ולא סתם הם נקראים בשמות אחרים, אך הדברים הבסיסים האמורים להתקיים גם באתר אינטרנט לחברת כוח אדם וגם בחברת השמה הם:  תחומים שבהם יש משרות ועובדים.  דרכי יצירת קשר והגעה.  השארת פרטים רלוונטיים.  הנעה לפעולה ע"י מיקוד נכון והבלטת יתרונות החברה.  חלוקה ברורה והכוונה להבדיל בין מעסיק לדורש עבודה.  חלוקה לפי פילוחים וסינונים. טיפ מהשטח: בנינו אתר לחברת כוח אדם ובעת ההרצה ושיפור חווית המשתמש ראינו שגולשים רבים שנכנסו לאתר נחשפו לקוביית הפייסבוק, הם ראו שם את החבר שלמד אתם ביסודי. העובדה שהחבר עובד באותה חברה הניעה את מחפש העבודה לבצע פעולה כמו השארת פרטים ועוד.

צרו קשר