אתר אינטרנט ליצרן | אתרי אינטרנט ליצרנים

יצרן, הגעת לרגע ולמעמד שבו אתה מתפנה לדברים שבאמת חשובים לך כיצרן. כל מוצר זקוק לשיווק ומכירות וגם ברגעי השיא אסור לנוח על זרי הדפנה. בוא נדבר קצת על ביקוש וההיצע: • הקונה מבקש לקנות, ולכן מגדיר את הביקוש לסחורה. • המוכר מבקש למכור, ולכן מגדיר את ההיצע לסחורה. האם בנייה או שדרוג של אתר של יצרן משפיעים על הביקוש ? בשני המקרים, של ההיצע וביקוש קיים הצורך להתפתח ולשווק או לפנות לשווקים חדשים או ישנים, במקביל או אחד אחרי השני. אתר אינטרנט ליצרן אמור ולחשוף את המוצר לשווקים חדשים. אולי לא תאמינו, אך לא אחת אני פוגש יצרנים שפונים אלינו מהסיבה הפשוטה שהם רוצים לשלב שפה נוספת באתר, שווקים חדשים, שיתופי פעולה ועוד דברים שהם הבסיס להגדלת ההיצע והביקוש של המוצר. יצרן : אני לא אמור למכור יש לי משווקים שהם ישברו את הראש! שאלת מיליון הדולר: האם יחסי הגומלין, שיתוף הפעולה ופלטפורמה טובה למכירות המסבירה היטב על טיב המוצר, על ייחודיותו, על מפרטים טכניים ואחריות, הם חלק נפרד שאינו קשור למכירות ? אני משאיר לכם את התגובה. ההיבט הכלכלי של השקעה בבניית אתר אינטרנט ליצרן השקע לטווח ארוך: אם אתה מתכנן להרחיב את המכירות ב 10 אש"ח לשנה, אתר אינטרנט ב 20 אש"ח זו השקעה לטווח ארוך. השקעה לטווח קצר: אם אתה מתכנן להרחיב את המכירות ב 100 אש"ח לשנה, אתר אינטרנט ב 20 אש"ח זו השקעה לטווח קצר. כללים שאסור לוותר עליהם לפני בניית אתר אינטרנט ליצרן עשרה כללים לפעילות אינטרנטית מוצלחת ליצרן: 1. אתר אינטרנט בנוי נכון ,ייצוגי או מעוצב, העיקר שיהיה בנוי במחשבה תחילה ובביצוע מושלם. 2. זמינות של חומרים שיווקיים מוכנים למשווקים. 3. התאמת האתר לסלולר וטאבלטים. 4. למי פונה האתר, למשווקים, לסיטונאים לקמעונאים, לפרטיים….. 5. מה הערך המוסף של המוצר (מיוצר בישראל). 6. מקומות רכישה ודרכי רכישה. 7. מפרטים טכניים ותקנים. 8. תמונות, הדמיות וסרטונים של מוצרים או מכונות. 9. נתינת שירות ומכירה באופן ברור במדיה באמצעות אנשי הצוות של החברה. 10. מתן שירות טוב/ זמינות /אחריות.

 אם הגעתם לסוף המאמר ויש לכם עדיין הרבה שאלות שלא קיבלתם עליהם תשובות

אנחנו כאן! 

אנחנו יצרני אתרי אינטרנט, נבנה נעצב ונתכנן את אתר האינטרנט הבא שלכם !

צרו קשר