בניית אתר לחברת סטארט אפ

חברות Start-Up

סטארט אפ זו הגדרה לחברות הנמצאות בשלבי פיתוח, ולרוב זה מוצר או שירות שעדיין לא פותח או שהוא בגדר רעיון. חברות סטארט אפ מתלבטות איך לגייס משקיעים, איך למכור את המוצר ואיך יכירו אותן וידעו על הקיום שלהן. ב"חברת סייטפרו" מאמינים שבניית אתר לחברת סטארט אפ לא מסתכם בביצוע פשוט, ברוב הפעמים התחום אינו רווי ולרוב כמעט ואין מתחרים וגם אם קיימים מתחרים, חברת הסטארט אפ מבודלת מהם ולמעשה, הם לא באמת מתחרים.. הדרך המקצועית הטובה ביותר לגשת לעניין היא להיכנס ולהבין את התחום ואת הרעיון לעומק, חברה לבניית אתריי אינטרנט חייבת להיכנס למים העמוקים.

על מה לא מדברים בפגישת אפיון אתר לחברת סטארט אפ ?

תשכחו מאתרי אינטרנט זולים שרק יזיקו לכם. תשכחו את הרצון להיות מעצבים ולהתפאר ביכולות שלכם. אל תחשבו שאתם יודעים איך האתר צריך להיות בנוי. תשכחו לרגע את המילה הוצאה, זו לא הוצאה זו השקעה.

אז על מה מדברים בפגישת אפיון אתר לחברת סטארט אפ ?

מי אנחנו, איך הגענו לפתרון, איך הגענו לרעיון הזה, האם נכון להראות את האבולוציה של החברה והמוצר למשקיעים, מה חזון החברה. מי הוא קהל היעד שלנו בכל שלבי הפיתוח האפשריים ולאיזה אחוזון באוכלוסייה פונה האתר. למה הפתרון שאני מציע טוב ללקוח, מה הערך המוסף של מוצר. על עשרה פתרונות לפחות שהמוצר נותן בשונה מאחרים. מה אני מצפה מהגולש, מה התסריט הגלישה והפעולה שאני רוצה לכוון אותו אליו. לאפיין את קהלי היעד השונים ולבדוק כמה אחוז כל קהל יעד מהווה מתוך קהל היעד הכללי. האם כדאי לשלב סרטון הדגמה, אינפוגרפיקה, האם יש תמונות והדמיות מספיק טובות. חשוב שתבינו, בניית אתר לחברת סטארט אפ זה גם סטראט אפ בשבילנו, ואנחנו שותפים להצלחה שלכם!

צרו קשר