מיניסייט,  דף נחיתה, דף נחיתה גליל 

רובנו שומעים פעמים רבות את המונחים מיניסייט ,דף נחיתה ,דף נחיתה גלילי, One Page
אז מה זה בכלל מה ההבדלים ביניהם? דף נחיתה (Landing page):

מבלי לשבור את המיתוס שדף הנחיתה מיועד רק לקמפיינים ממומנים, חשוב להבהיר כי דף נחיתה זה בעצם הדף הראשון שהגולש נתקל בו באתר (הדף שנוחתים עליו) והוא גם מיועד לקמפיינים ממומנים PPC (פרסום ממוקד) להצגת שירות או מוצר ספציפיים שהכניסה אליו זה תוצר של מסע פרסום מפולח היטב.

מטרתו : לייצג את המוצר או את השירות מתוך דגש בדבר אחד ובמטרה שיווקית ממוקדת, להנעה לפעולת (אינטראקציה ) להשארת פרטים או רכישה בעקבות התעניינות.

תכונותיו של דף נחיתה שמיועד לקידום ממומן:
• מידע דל, מסרים ממוקדים, משפטים מעוררי צורך שמניעים לפעולה .
• אסטרטגיה :דוגמא קלאסית (הגדרת בעיה, פתרון והדרך הקלה לקבל פתרון)
• מבנה לא מתפזר, מפוקס בעמוד אחד כדי שהלקוח יתמקד במסרים ויקבל החלטה (ללא גלילה למטה).
• עיצוב מרשים ושיווקי, מרכז ומסכם את סעיפים הקודמים בצורה גראפית.
• ממקד לפעולה אחת בלבד.

אתר גליל / דף נחיתה גליל:

הולך ומתגבר הטרנד של אתרי אינטרנט שכל גודלם מסתכם בעמוד אחד בודד. הניווט בתוך האתר תדמית הגלילי ממקד לפעולה בעזרת הפנייה. בלחיצה על התפריט אנחנו נזרקים להמשך הדף למעלה או למטה, פעולות אלו דומות לדף נחיתה שמותאם למסעות פרסום, אך דוגל בשיטת שיווק בזווית קצת אחרת.

ראשית נגדיר את המושג (scroll -פעולת גלילה שמבוצעת עם העכבר ע"י הגלגל המרכזי או החצים במקלדת) אתר תדמית גלילי מחולק למקטעי מסך (בדרך כלל עד עשרה מקטעים) וכל מקטע של מסך משתנה ע"י גלילה למטה או למעלה ובקיצור scroll ,בכל scroll נראה מסך שונה בשלמותו בלי חשיפה למקטע אחר. יהיה שם נושא מרכזי אחד שכל תפקידו למקד אותנו לפעולה או להבנה נוספת כדי להתקדם בתהליך לעבר ביצוע הפעולה שתוכננה מראש, זהו תסריט מדויק שעונה במדויק לכל ספקות הלקוח רגע לפני ביצוע פעולה.

מיניסייט (mini site ) :

מהפירוש של המילה מיניסייט (mini site ) נוכל להבין שזה אתר אינטרנט קטן, אך למעשה זה אתר לכל דבר ועניין,
אך גודלו קטן מהמקובל. מיניסייט אמור לרכז את תמצית העסק ,לספק לגולש אינפורמציה ודגשים שהוא זקוק להם, מבלי להיכנס לפרטי פרטים,
ולקדם את השירותים או המוצרים של בעל האתר. אתר מיניסייט משמש באופן מושלם לעסקים שאין להם תוכן רחב ולא מתכוונים להשקיע ולהגדיל את האתר .

למי מתאים מיניסייט :

חנויות ונותני שירותים קטנים: מנקי חלונות בגובה, אינסטלטורים, חנויות כלי בית, חנויות כלי יצירה וכו…

נתייחס לדוגמא של חנויות יצירה : המטרה של בעל העסק לתאר את הדבר הכי פשוט, אילו המוצרים הוא מציע בחנות!

כאן למשל ישולבו תמונות שהם בעצם קטגוריות ראשיות כמו צבעים לציור, חרוזים , קנבסים, ערכות יצירה והמטרה המרכזית בדוגמה זו להביא את הלקוח לחנות הפיזית .

מה חשוב בעיצוב אתר מיניסייט?

זהו אתר ממוקד מאוד בעל מסרים ברורים עם מידע מצומצם וגרפיקה המותאמת בקפידה למסרים השיווקיים, לפרופורציות באתר , למבנה ולעיצוב האתר. הכנסת תכנים נוספים יכולה לשבש את המבנה העיצובי ואת האסטרטגיה של האתר.

הצורך בתכנון מוקפד
אף אתר אינטרנט או מיניסייט ,דף נחיתה גלילי, One Page או דף נחיתה לקידום ממומן, בוודאי כזה המיועד לעבוד עבורנו, לא תוכנן תוך שעה וגם לא בתוך שבוע. בכל סוג של אתר יש צורך בתכנון מוקפד המתייחס לאופי העסק, למוצרים או לשירותים המועדפים, לדרך הגשתם באתר, לחלוקה נכונה בצורה ויזואלית וטקסטואלית על מנת לרכז את המידע שיש להעביר וכיוצא בזה.

המטרה כאן היא ליצור את חווית משתמש ידידותית ונעימה, ובנוסף, בשל העובדה שהגלישה מתבצעת לרוב באמצעות הסלולר נדרש מכל סוג של אתר להיות מונגש לטאבלטים, לסלולריים ולצורות מסך שונות בצורה מתקדמת ביותר, מה שיביא לכך שהוא יעמוד בכל הדרישות שלכם ויענה במדויק ללקוחות שלכם על הדברים ההכרחיים לצורך ביצוע.

צרו קשר