הגדרת מטרות ויעדים

בירור צרכים בסיסים שאותם מגדיר הלקוח. יש לקוחות שלא מבינים בעולם האינטרנט וזקוקים לעזרה

חזון החברה והאסטרטגיה, צורת השיווק בהווה ולאן רוצים להגיע בעתיד ,  זהו חלק בלתי נפרד שיש לשלב למהלך הקידומי של החברה באינטרנט.

נשאלות שאלות רבות על אופי החברה , על הקפי הפעילויות העסקיות בפועל ,תיאום ציפיות ויעדים, לאן מכוון הלקוח והיעד השיווקי האינטרנטי.

לצורך בידול האתר חברת סייטפרו עושה סקר מתחרים כדי לחבר את הרצונות למציאות של הלקוח,.החברה אוספת וחוקרת את המתחרים ,מה מציעים המתחרים, באיזו צורה ,גרפיקה , שיווק וצורת ההגשה .

כדי להצליח בתחרות באינטרנט יש לקחת בחשבון את היקף התחרות ואת מילות המפתח שבהם מקודמים המתחרים.

הגדרת מטרה ראשית ,משנית, ערך מוסף … לפעילות עיסקית ולפעילות אינטרנטית אמורה להיות מטרה ראשית ומשנית , הערך המוסף יכול לבוא באמצעות שירות ומוצר ייחודי .

אפיון דרישות כללי נעשה לאחר שנאסף מידע בהקשר לעסק, בהכרת המתחרים והתחרותיות של התחום או המוצר באינטרנט. כך עולות הצעות ושאלות רלוונטיות מטעמנו ומצד הלקוח ומוגדרים יעדים נכונים לביצוע ועלות בניית האתר.

תיאום ציפיות -הערכה תקציבית

הגדרת טווח מחירים לפרויקט, תיאום ציפיות של סייטפרו מול כל האפשרויות הניתנות לביצוע והעלות שלהן. הלקוח מקבל טווח של מחירי מינימום ומחירי מקסימום ועד לאיזו עלות יכול הפרויקט להגיע.

לשיחת ייעוץ עם מנהל פרויקטים שלנו

פגישת אפיון מעמיק

לקוח שרוצה להתקדם ואישר תקציבית את הפרוייקט יכין את החומרים הנדרשים , יתכונן לפי השאלות שמנהל הפרויקט הכין ובפגישת האיפיון עוברים יחד על כל החומרים ומתכננים את האתר ביחד עם מנהל הפרויקטים , נכנסים לפרטים הקטנים של הפרויקט בהתאם לכל החומרים שהתקבלו, מסכמים את הפרטים בקשר לביצוע הפרויקט, הכל נרשם ולפי המסמך הזה נקבע המחיר הסופי לפרויקט.

מנהל פרויקטים עובר עם המזמין על החומרים הגרפים והשיווקיים של החברה, רואה את איכותם, בודק אם הם מתאימים ואפשר לעשות בהם שימוש. כך למעשה נגלה מה חסר לנו , ומה נצטרך להשלים.

אתר אינטרנט אמור לפתור בעיות ניהוליות של החברה בעזרת הטכנולוגיה שהלקוח לא תמיד מכיר.

מתכננים איך בעזרת הטכנולוגיה והאפשריות הקיימות אפשר לפתור בעיות כמו בעיה ניהולית , מתן אינפורמציה ללקוח מתוך האתר, בעזרת אסטרטגיה דיגיטלית ודרישות המזמין.

הגדרת מבקרי האתר: מה המטרה שלהם , פילוח ואיפיון פרופיל של גולשים פוטנציאלים, התייחסות לכל אחד ואחד לפי פוטנציאל עסקי ולמה כל גולש אמור להחשף אליו באתר.

דרישות רלוונטיות כמו, התממשקות לתוכנות ניהול, אלמנטים מיוחדים , הזמנת סרטון תדמית וצילום מוצרים, עזרה בתרגום ותיאום עם חברות צד שלישי של הלקוח

מנהל הפרויקט מציע הצעות נוספות לחיזוק הפעילות האינטרנטית ובמידת הצורך מסביר את הדברים לעומק.

בהתאם לנתונים שהתקבלו במעמד האיפיון נקבע סוג האתר, הטכנולוגיה שלו והפונקציות שהוא אמור לבצע וכל נגיעה בפרטים הקטנים וכל פיקסל באתר נלקחים בחשבון. חשוב להדגיש שכל האתרים שלנו הם בקוד פתוח בהתאם לטכנולוגיה המתקדמת ביותר והרוויה בעולם.

מסמך זה מתאר בצורה שרטוט איך האתר יתפקד לכל פרטיו כדי ליעל ולגבש את השלמת האיפיון בעזרת שרטוט. בדרך כלל באתרים קטנים בגלל גודל האתר שרטוט זה מצורף לסקיצה הטכנית בשלב מתקדם יותר בתהליך.

סיכום אפיון

ניתוח של כל המידע שהתקבל מהשיחה ומהאיפיון המסוכם , מעבר על כל אותם הרצונות והדרישות במישור הכספי מול היקף העבודה והחלטה משותפת עם המזמין ומה הולכים לבצע ומה הכי חשוב לבצע כרגע.

מחיר ולו"ז הפרויקט

על סמך האפיון והדרישות ניתן מחיר סופי לפרויקט, מוגדרים לוחות זמנים .

הזמנת עבודה

המזמין מאשר את הזמנת העבודה ומסדיר את תשלום , ומרגע זה הפרויקט מתחיל.

תחילת הפרויקט

בניית תיק פרויקט -ישיבה של כל הגורמים המעורבים בפרויקט ,למידתו ,חלוקה לתפקידים ולצוותים, משימות והגדרת לוחות זמנים בהתאם לאפיון שסוכם מראש.

תכנון מקדים

סייטפרו דואגת להתנהלות, לארגון החומרים של הלקוח, היא יוצרת קשר עם בתי דפוס וחברות צד שלישי , נכנסת להיסטוריה אינטרנטית ופורטלים ואוספת מידע.

אסטרטגיה מבוססת מחקר ותכנון מוקדם. לכל אתר יש אסטרטגיה עיצובית ,שיווקית , סדר הופעת הדברים באתר ולכל אתר יש את הדברים והמסר שהוא רוצה להעביר ללקוח . לעניין את הלקוח זאת אומנות.

הגדרת מילים לקידום מבוסס מחקר מילות מפתח, בניית אסטרטגיה לחיזוק הופעות במנועי חיפוש ובניית אתר עבור קידומו. נבנית אסטרטגיה של מילות מפתח ומאמרים ויתרונות של מוצרים, למשל . דברים אלו יזניקו את האתר החדש בדירוגים.

גיבוש רעיון

בשיתוף עם המזמין, מנהל הפרויקט מציג בפניו את החידושים ואת הפתרונות הטכנולוגים שאפשר לשלב באתר , אפקטים והצגה נכונה של מוצרים.
מוצגים למזמין סגנונות גרפים שאפשר לשלב באתר, אופציות גרפיות ואיקונים חדשים עבורו.
זיהוי הזדמנויות פוטנציאליות לביצוע הפרויקט , הצעות יעול ותוספות ושדרוגים בנוסף לאפיון . אל דאגה, זה כלול במחיר .
אסטרטגיה לאינטרקציה עם הגולש

איפוס כוונות

בשלב זה עוברים על כל הפרויקט עם הלקוח ומאשרים שכל הדברים העתידיים להתבצע נכונים.

תכנון טכני לאתר

מנהל הפרויקטים מתכנן את כל מרכיבי האתר לפי הסדר , גדלים , מיקומים והפרופורציות ביניהם בהתחשב בדרישות שהוא קיבל מתוך דגש על חוויית משתמש והופעה במכשירים סלולרים.

שיטת ההתנהלות בסייטפרו שונה  מחברות רבות אחרות. שלב התכנון הטכני מגלם בתוכו את כל הדברים שסוכמו בצורת שרטוט, כך שכל הדברים שהוגדרו בכתב ובעל פה מיושמים ,מוצגים גם כל הדפים והקטגוריות שיהיו באתר והכי חשוב, באיזה סדר כרונולוגי הם יופיעו.. בדרך כלל מוצגים ללקוח 2-3 סקיצות.

המזמין מקבל שרטוט טכני של האתר עם כל מרכיבי האתר , 1:1 . סקיצה זו לוקחת בחשבון את גודל התמונות, את גודל הטקסטים, כפתורים, אלמנטים ושאר מרכיבי האתר. ביחד עם הלקוח מנהל הפרויקטים מקבל הערות ותיקונים.

בשלב זה עוברים על כל ההערות של הלקוח ומאשרים שכל הדברים העתידיים להתבצע נכונים.
סבב תיקונים נועד לצמצם טעויות בבקשות המזמין. לדוגמא : יש מצבים שבהם לא תוכנן מקום בדף הבית לאלמנט מסויים ועוד. בלי סבבי תיקונים בשלבים הראשונים, העיצוב והמיתוג עלול להיפגע אם נשלב אותם בשלבים האחרונים של הפרויקט.

לשיחת ייעוץ עם מנהל פרויקטים שלנו

רגע לפני PSD סקיצה גרפית

טקסטים באתר

חומרים טקסטואלים קיימים מהווים קונספט ובסיס שיווקי, הם עוזרים לנו לגבש רעיונות ודרכים ליעל גם את האתר החדש וגם את הדרך איך לשלב אותם באתר החדש.
יש הרבה סגנונות פנייה ללקוח בעזרת תוכן טקסטואלי שיווקי שילווה את האתר, יעביר את המסר הרצוי ויתאים למעמד החברה , לצורת השיווק ולדברים כמו אמינות , ותק ושירות החייבים להופיע וללוות את האתר באופן משלים לגרפיקה.
בהתאם לאופן הפנייה לגולש ובשילוב עם המאמרים חייבים ללכת יד ביד משפטים אשר לוכדים את הלקוח ומקדמים אותו, לפחות שלב אחד, לקראת סגירה או ביצוע פעולה. דברים אלו ממקדים את הגולש לעומת רוב אתרי המתחרים.
קידום זה דבר מורכב והתקנות והסטנדרטים מבחינת הקידום הם חובה בכל אתר. כאן מובא לידי ביטוי ההבדל בין אתר שנבנה למטרת קידום ובין אתר שלא תוכנן מהתחלה לקידום. אנחנו בסייטפרו נצמדים בצורה הדוקה וללא פשרות לנושא הקידום באתר.
התוכן של המאמרים נבחר בקפידה. אנו שומרים ונותנים הנחיות לאיכות הטקסט ולעומקו . תוכן טוב אמור לצמצם את אחוז הנטישה מהאתר, לגרום לגולש להתעמק , להבין דברים שרצה לשאול או ירצה לשאול . על בסיס המחקר מהשלבים הקודמים אפשר לתכנן תוכן איכותי לאתר.

חומרים ויזואלים לאתר

עבור הפרוייקט נרכשים הרבה חומרים ויזואלים, סרטונים, תמונות ואיקונים לאחר בחירת מדיה ממוקדת לדרישות ולצבעים. כל החומרים הוויזואליים לאתר הם מקוריים ללא שימוש קודם, בעלי רישיון לשימוש מסחרי ובאיכות מקסימלית. מדיה נרכשת במידת הצורך ובכמויות שסוכמו מראש.
כל חומרי המזמין עוברים עריכה קפדנית, משולבים בהם אפקטים, פונטים, שינוי גדלים והתאמות בדגש על שמירת צבעים ברקעים דומיננטים באתר.
כל התמונות לאתר עוברות התאמה ועיצוב חדש על מנת להיות מקוריות, ייחודיות ושונות מהמתחרים, מתוך שימור על צבעים ורקעים דומיננטיים באתר .
בשנים אחרונות קיים טרנד של שילוב סרטונים באתרים. חברת סייטפרו יכולה לערוך, לרכוש ולהזמין אנשי מקצוע מהטובים בתחום לטובת הפרויקט, זהו תחום אחריותה לביצוע ולמעקב על דברים אלו.

תכנון גרפי

המבנה גרפי של האתר מתחיל להצטייר במוחו של המעצב לאחר שהוא מקבל לידיו את החומרים של הפרויקט ואת הסקיצה הטכנית שאושרה ע"י המתכנת ומנהל הפרויקטים . המעצב מגדיר את התוכן הגרפי שיש להכין ומשתף את מנהל הפרויקט איזה גרפיקה הוא עתיד להכין.
אלמנטים שיווקיים גרפים כוללים בין היתר גם איקונים לקידום מכירות שנועדו להמחיש ולהציג ללקוח בצורה גרפית את מה שהוא עלול לחפש בתוך האתר, למשל משלוחים בכל חלקי הארץ, תשלומים, אחריות ועוד.
הגדרה של שפה עיצובית גרפית, עיצוב ייחודי שחייב להופיע בכל מקום באתר בצורה המשכית כיצירת אומנות אחת שביחד מהווה מכלול אחד מעוצב, שזהו האתר .
אפקטים גרפים מיוחדים המשולבים יחד עם חומרי האתר ומשלימים אותם בהתאמה. הם כוללים הדגשות, הצללות ,חיתוך פינות, התאמת צורות בתמונות ועוד..

UX/UI + סללולרים

התאמה ייחודית לסוגי מסך שונים, מעבר על כל מכשירי הסלולר והטאבלטים וקביעת צורת ההופעה במכשירים.
הצרכנים והגולשים עתידים להשתמש בממשקים הפנימים של האתר כמו מעקב הזמנות, רישום כלקוח ועוד. לשימוש נכון ,פשוט, ברור ולא מסורבל של הגולש אחראי ממשק המשתמש. בסייטפרו הכללים ברורים, הכול צריך להיות מתואם ומחושב עד לפרט האחרון.
חלק זה מתייחס לתפקוד של הגולש באתר, לאופן הניווט, להופעה נכונה ולשילוב במיקום. אלמנטים גרפים ברורים ותוכן קצר וקולע נותנים לגולש נוחות שימוש , ערך מוסף בנוחות וקבלת פרטים חשובים לגולש אשר משפיע על תהליך השיווק שלך.

גרפיקה לאתר אינטרנט חדש

סקיצות גרפיות הם חלק הכי דומינטי בכל התהליך. כאן המזמין נחשף למעשה לכל הדברים העתידים להיבנות. בשלב זה הגרפיקה התואמת 1:1 לאתר מתבססת על שלבים קודמים ומאחדת את הכול בצורה ויזואלית לכל פרטיה. אפשר גם לראות את כל הצבעים , האיקונים , צבעי הרקע בשילוב טקסטים במיקומים ובגדלים שעתידים להיבנות.
תיאום ציפיות מתבצע עם המזמין מתוך פרשנות לדרך ולתוצאה . כל נקודה , מיקום וצבע מוסברים ללקוח מתוך מטרה לצמצם את סבבי התיקונים ולכוון לרצון המזמין ולכל שותפיו בחברה.

בשלב זה עוברים על כל ההערות של הלקוח ומאשרים שכל הדברים העתידיים להתבצע נכונים, טרם עבודת התכנות והבנייה של אתר. סבב תיקונים נועד לצמצם טעויות . דוגמא : מצבים בהם לא תוכנן מקום בדף הבית לאלמנט ספציפי .
בלי סבבי תיקונים בשלבים הראשונים , אנו עלולים לפגוע בעיצוב והמיתוג אחר כך.

בניית אתר אינטרנט

התאמת מקום אסון האתר לביצועים גבוהים, מהירים ומאובטחים ,שרתי חברת סייטפרו נמצאים בישראל והתמיכה בהם היא 24 / 7 / 365

התאמה ממשק ניהול -קוד פתוח – פרמיום. תהליך בניית האתר דורשת בחירת ממשק ניהול או מנגנון המפעיל את האתר שזו בעצם מערכת הניהול של האתר והתאמת מערכת ניהול לטכנולוגיה הכי עדכנית בעלת תמיכה ועדכונים שותפים. חברת סייטפרו רוכשת את ממשק ניהול והמנגנונים שבו לאחר סינון ממשקים לא מתאימים , מגדירה ומוסיפה קטעי קוד הנבנים עבור כל לקוח בנפרד בהתאם לדרישותיו ועל פי תוכנית העבודה שאופינה מקודם.
ממשק ניהול של האתר מאפשר לחבר אליו תוספות קוד מוכן שבעזרתם נוצרים פעולות או אלמנטים האחראים על ביצוע פעולות מסוימות בתוך האתר כמו הוספת שפה , סגירת האתר בשבתות וחגים וכו… החיבור לתוספות הקוד מתבצעים בהתאמה לדרישות ולאופי המנגנון, לפעמים לא נדרש לבצע שינויים בקוד.

בניית דף הבית -לפי PSD

בבניית אתר לפי סקיצה גרפית / PSD חותכים את כל האלמנטים מהתכנון הוויזואלי של הסקיצה ומטמיעים אותם באתר לפי הסטנדרטים והדרישות בהתאם למערכת ניהול התוכן של האתר.
תפריטי הניווט באתר נבנים לפי סדר ההופעה והמיקום המסויים , לפי סקיצה טכנית וגרפית מתוך התחשבות בכל הגולשים העתידים שירצו להגיע למיקום באתר וידעו איך לחזור ממנו וכמה צעדים אחורה צריך לבצע. בסייטפרו אנחנו מגבשים את הרעיון ואת אופן הביצוע עוד בשלב מוקדם .
בבניית אתר נוצרת תעלומה חלקית שצריך לפתור. נדרשות פעולות עיצוביות, פעולות תכנות והנפשה. תזוזה במעבר בין המסכים השונים והדפדפנים במחשבים נייחים וסלולרים יכולה לשבש את הנראות והפרופורציות של האלמנטים וחוויית הגלישה שתוכננו בסקיצה הגרפית ויש לשלבם ,התאמות אלו לאחר ידיעה שכל מכשיר מכיל תכונות שאופיניות רק לו.
בבניית אתר מקובץ PSD נדרשות פעולות הקשורות לסדר הופעת האלמנטים ,טקסטים ,תמונות ועוד. התזוזה באתרי אינטרנט הופכת את אתרי האינטרנט למחושבים עד הפרט האחרון.
אפקטים -זה אותם תזוזות של אלמנטים , סדר הופעתם , בזמן מוגדר ולפי פעולת הגולש באתר , מעבר לזה אפקטים מיוחדים באתרי אינטרנט נועדו למשוך את תשומת הלב של הלקוח או להסתיר פרטים ספציפים. מצד אחד כפתור ליצירת קשר,למשל, תזוזתו המתוזמן ליד התוכן השיווקי יכולה לגרום לגולש האתר ללחוץ וליצור קשר. מצד אחר במקרה של הסתרת פרטים משתמשים בהצללה או , למשל, בטשטוש מתוזמן של סרטונים או תמונות שלא רוצים כל כך לחשוף פרטים , זה העניין למה שהופך את האתר הפשוט לחדשני ומוצלח.

בשלב זה עוברים על כל ההערות של הלקוח ומאשרים שכל הדברים העתידיים להתבצע נכונים, טרם עבודת התכנות והבנייה של אתר. סבב תיקונים נועד לצמצם טעויות . דוגמא : מצבים בהם לא תוכנן מקום בדף הבית לאלמנט ספציפי .
בלי סבבי תיקונים בשלבים הראשונים , אנו עלולים לפגוע בעיצוב והמיתוג אחר כך.

בניית שאר האתר

דפים פנימיים

מספר דפי האתר המעוצבים מתחלקים לכמה סוגים עיקריים ,דפי מידע , דף אודות או שירותים, דפי קטגוריות למינהם ותתי קטגוריות כמו צור קשר, דף מפת סניפי הרשת וכו…

סוגו ותכונותיו

רק לאחר בניית דף הבית והדפים הפנימיים וסבבי התיקונים אפשר להתחיל לבנות את שאר האתר כמו שהוגדר במהלך האפיון , ובסקיצה טכנית והגרפית . סוגי האתר לא זהים , קיים הבדל בין אתר מכירות לאתר תדמית של חמישה עמודים או אתר גלרייה והשוני מתבטא במרכיבי האתר. לאחר שלב זה נבנים כל מרכיבי האתר, מנגנונים ,עגלת קניות ,חיבורים לסליקה , צ'אטים וריאציות ולוגיקות בדפי מוצרים, מנגנוני רכישה וניהול מלאי וכו……..

במידת הצורך ובהתאם למה שנסגר במעמד האפיון.

 הזנת תכנים

באחריות סייטפרו להזין את הטקסטים באתר כמו שסוכם מראש.
באחריות סייטפרו לערוך, לעצב ולהזין את התמונות והסרטונים באתר כמו שסוכם מראש.

במידת הצורך ובכמויות שסוכמו מראש, הלקוח מקבל הדרכה לניהול האתר . (הזנת מוצרים)

קידום, שיווק ומה שביניהם

שיווק ומתן אפשרות ליצור קשר,לברר פרטים ולהזמין הם הדברים שאליהם אנחנו מכוונים, אם זה ברמה הכי בסיסית שילוב כפתור מהיר לשיחה וקישור האתר לווצאפ וגם וייז מהנייד ועוד, כל אלו גורמים לאתר לשנות את יחס ההמרה שלו לחיובית יותר.

הכל מתוכנן בהתאם לקידום במנועי החיפוש . בהתחלה נתקין את התוספים לקידום מוצלח, ניתן דגש למבנה נכון של כתובות, כותרות,,Meta Keywords meta description .. h1 h2 ביחד עם אופטימזציה לתמונות מבחינת גודל התיאור, התאמות לניידים, למפת אתר, לשיפור זמן טעינה, ושילוב ושימוש במילות המפתח הרלוונטיות ודומינטיות הגורמות לאתר להתקדם.
במאמר המלא ניתן את הרשימה המלאה .

תוכן אקורדיון

UX/UI + סללולרים

הדברים המוצגים בתוך האתר צריכים להיות נוחים לשימוש .למשל בסלולר, כפתורי ההזמנה צריכים להיות בגודל מתאים שיאפשר ללקוח ללחוץ בנוחות וגם לא לנצל את כל גודל המסך.

ממשק פנימי לגולש מותאם ונבנה מתוך התחשבות בכל הפעולות הרלוונטיות שהגולש אמור לבצע באתר, האם זה נוח להזמין ? האם בחירת וריאציות של גוון המוצר נוחים לשינוי, האם מעקב ההזמנה ברור ועובד באוןפן תקין ועוד אלמנטים רבים המותאמים ונבדקים בהתאם לכל המכשירים הסלולרים, המחשבים הנייחים והטאבלטים.

הנוסחה הארוכה לביטוי צמד המילים חוויית משתמש אחראית על אופן הצגת האתר במסכים השונים ואת החווייה הניתנת ללגולש הממוצע וכמובן כאן הניסיון והשאיפה למצויינות תורמים את חלקם. לפני ההתאמות הסופיות והסימולציות על האתר אנחנו עושים סקר גולשים גם מצד המזמין. למעשה כאן נסגרים הפערים לחוויית משתמש מוצלחת.

הנגשת האתר לפי חוק הנגישות​

סימולציות התאמות ושיפורים

שיפור מהירות האתר
שיפור ציוני האתר
תכנות והתאמות קוד
חיבור בין מערכות השונות
סימולציות גלישה
סימולציות רכישה
חיבור האתר לכלים סטטיסטים
חיזוק עמידות בפני פריצות ותקלות
העלאת האתר לאויר -ניתוב דומיין

משוב | הערות | תיקונים

מסירת קבצי האתר

הדרכה לניהול האתר​

שרותים משלימים

ליוי לאחר הבניה

הזנת מוצרים
 הזנת תכנים
תחזוקת אתר בשותף
קידום האתר לאחר בניה

לשיחת ייעוץ עם מנהל פרויקטים שלנו