כללי | – מקצוענות – הקמת אתרים מאפס – לא מתבנית קיימת – דרישות מיוחדות – פיתוח תוספים ושימוש בתוספים – תחת רישיונות – שימוש בקוד – תחת רישיונות |
עיצוב | – מיתוג הלקוח באינטרנט – לא עובדים עם חומרים מוכנים – עיצוב אישי על-ידי מעצב |
גופן – פונטים | שימוש לפי פונטים מיוחדים ומוכרים למנועי חיפוש |
תפריטי הניווט באתר | תפריטים בכל רמת קושי ומורכבות |
תפריטי הניווט באתר – תפריט לכל סוגיו נבנה לפי סדר ההופעה והמיקום המסוים, ולפי סקיצה טכנית וגרפית, מתוך התחשבות בגולשים העתידים שירצו להגיע למיקום באתר וידעו איך לחזור ממנו – וכמה צעדים אחורה צריך לבצע. בסייטפרו אנחנו מגבשים את הרעיון ואת אופן הביצוע עוד בשלב מוקדם .
תזמון להופעת אלמנטים
תזמון להופעת אלמנטים באתר – נדרשות פעולות הקשורות לסדר הופעת אלמנטים, טקסטים, תמונות ועוד. התזוזה האינטרקטיבית יותר באתרי אינטרנט הופכת את אתרי האינטרנט למחושבים עד הפרט האחרון.
דפדפנים | התאמה לכל הדפדפנים ברמת החשיבות הנדרשתExplorer, Chrome, Firefox, Safari, Opera |
סלולר ורספונסיביות | בניית מבנה האתר באחוזיםגמישות האתר והתאמתו לכל צורות המסכים לפי רמת חשיבות הצגת האתר בגרסה אחרת לסלולר |
התאמות לטלפונים סלולאריים וטאבלטים – על האתר והאלמנטים שבו להיות נוחים לשימוש. למשל, בסלולר, על כפתורי ההזמנה להיות בגודל מתאים שיאפשר ללקוח ללחוץ בנוחות, וללא ניצול שטח המסך כולו.
הנעה לפעולה | – כפתורים חמיםת – זמון אלמנטים לפי זמן, סדר וחשיבות |
תוספי מקדמי מכירות – מתן אפשרות ליצור קשר, לברר פרטים ולהזמין הם הדברים שאליהם אנחנו מכוונים; גם כאשר מדובר ברמה הבסיסית ביותר – שילוב כפתור מהיר לשיחה וקישור האתר ל-Waze, ניווט מהנייד ועוד – כל אלו מביאים ליחס ההמרה לגדול.
אפקטים מיוחדים | הנפשה, הבלטה ותזוזת אלמנטים באתר |
אפקטים מיוחדים – תזוזות של אלמנטים וסדר הופעתם בזמן מוגדר ולפי פעולת הגולש באתר. מעבר לזה, אפקטים מיוחדים באתרי אינטרנט נועדו למשוך את תשומת הלב של הלקוח או להסתיר פרטים ספציפיים. מצד אחד, כפתור ליצירת קשר המתוזמן להופיע ליד התוכן השיווקי עשוי לעודד את הגולש ללחוץ וליצור קשר; מצד שני, במקרה של הסתרת פרטים, משתמשים בהצללה, או, למשל, בטשטוש מתוזמן של סרטונים או תמונות בהם לא מעוניינים לחשוף פרטים. זה מה שהופך את האתר הפשוט לחדשני ומוצלח.
נגישות | נגישות האתר | נגישות בסיסית לפי חוק הנגישות. |
חיבורים | חיבור לכלים סטטיסטיים | – Google Analytics – ניטור כניסות |
רשתות חברתיות | חיבור והגדרת תוספים לכל רשת חברתית | |
יצירת קשר – פניות | – צ’אט – וואטסאפ – SMS – קו וירטואלי – חיבור CRM |
בדיקות טכניות ושיפורים | UX חווית משמש | התאמת האתר לדפוסי גלישה שיפור נוחות גלישהקבלת חוויה וגישה נוחה לגולש |
התאמות חוויית משתמש (UX) באתר – חוויית המשתמש מבטאת את אופן הצגת האתר במסכים השונים לגולש הממוצע.
שמירה על פרופורציות גרפיות בחוויית המשתמש – לפי סקיצה גרפית
במסגרת בניית אתר, נוצרת תעלומה חלקית שצריך לפתור. נדרשות פעולות עיצוב, פעולות תכנות והנפשה. תזוזה במעבר בין המסכים השונים והדפדפנים במחשבים נייחים וסלולאריים עלולה לשבש את הנראות והפרופורציות של האלמנטים, וכך גם את חוויית הגלישה. יש לשלב התאמות אלו על-פי התכונות האופייניות לכל מכשיר.
UI ממשק משתמש | שיפור ופשטות הגעה, ביצוע הזמנות וכו' |
התאמות חווית ממשק משתמש (UI) באתר – ממשק פנימי לגולש מותאם ונבנה מתוך התחשבות בכל הפעולות הרלוונטיות שהגולש אמור לבצע באתר. האם נוח להזמין באתר? האם בחירת וריאציות של המוצר נוחה לשינוי? האם מעקב ההזמנה ברור ועובד באופן תקין? כל זאת ואלמנטים רבים נוספים מותאמים ונבדקים בהתאם לכל סוגי המכשירים הסלולאריים, המחשבים הנייחים והטאבלטים.
סימולציות התאמותשיפור ביצועים | סימולציות התאמות ושיפוריםשיפור מהירות האתרשיפור ציוני האתרתכנות והתאמות קוד, ניקוי קוד מיותרסימולציות גלישהסימולציות רכישה |
תכנות והתאמות קוד | חיבור בין המערכות השונות |
התאמות קידום | התאמה לכל מנועי חיפוש ברמת החשיבות הנדרשתהפניות 301 (מהאתר הישן לחדש – לטובת שמירת המקום במנועי החיפוש)עמוד שגיאה 404מפת אתר XMLאופטימיזציה לכל האתר |
הכנה לקידום – בהתאם לדרישות מנועי החיפוש. תחילה נתקין את התוספים לקידום מוצלח, ניתן דגש למבנה נכון של כתובות, כותרות(h1, h2), Meta Keywords, Meta Description, כמו גם אופטימיזציה לתמונות מבחינת גודל התיאור. נבצע התאמות לניידים, למפת אתר, לשיפור זמן טעינה, ושילוב ושימוש במילות המפתח הרלוונטיות ודומיננטיות הגורמות לאתר להתקדם.
יעד פרסום אינטרנטי | מעוניינים בהצלחה עסקית של המזמין |
מנגנוני אבטחה | תוספות קוד – מנגנונים לחיזוק עמידות בפני פריצות ותקלות – לאבטחת מקסימאלית של האתר |
בניית יתר האתר, סוגו ותכונותיו
דפים פנימיים מעוצבים
מספר דפי האתר המעוצבים מתחלקים לכמה סוגים עיקריים: דפי מידע, דף אודות או שירותים, דפי קטגוריות למיניהם ותתי קטגוריות כמו דף צור קשר, דף מפת סניפי הרשת וכו'.
רק לאחר בניית דף הבית והדפים הפנימיים וסבבי התיקונים אפשר להתחיל לבנות את שאר האתר כמו שהוגדר במהלך האפיון ובסקיצה הטכנית והגרפית . סוגי האתר אינם זהים; קיים הבדל בין אתר מכירות לבין אתר תדמית עם חמישה עמודים או אתר גלריה, כאשר השוני מתבטא במרכיבי האתר. לאחר שלב זה, נבנים כל מרכיבי האתר, מנגנונים, עגלת קניות, חיבורים לסליקה, צ’אטים, וריאציות ולוגיקות בדפי מוצרים, מנגנוני רכישה וניהול מלאי וכו'.
ריבוי שפות
במידת הצורך ובהתאם למה שנקבע במעמד האפיון.
הזנת תכנים
הזנת טקסטים באתר – באחריות סייטפרו להזין את הטקסטים באתר, כפי שסוכם מראש.
תמונות וסרטונים – באחריות סייטפרו לערוך, לעצב ולהזין את התמונות והסרטונים באתר כפי שסוכם מראש.
הזנת מוצרים נוספים – במידת הצורך ובכמויות שסוכמו מראש, מקבלים הדרכה לניהול האתר (הזנת מוצרים).