סקיצה גרפית הדמיה והמחשת האתר

מעבר על הטרנדים הגרפיים

בשלב זה מוצגים למזמין סגנונות גרפיים שניתן לשלב באתר, אפשרויות גרפיות ואייקונים חדשים עבורו.

גרפיקהסקיצה גרפיתעיצוב סקיצה גרפית לכל מרכיבי האתר PSD
גרפיקהגרפיקה ייחודית וייעודית לדרישותאייקונים ואלמנטים גרפיים מקוריים בעיצוב אישיגרפיקה מקורית וייחודית בעיצוב והתאמה אישית הגרפיקה חייבת להיות מיוחד במינה, שונה ומבליטה את הלקוח
אייקוניםאייקונים ואלמנטים מעוצבים בהתאמה אישית

סקיצה גרפית עם כל מרכיבי האתר (PSD)

אפיון המבנה הגרפי של האתר – המבנה גרפי של האתר מתחיל להצטייר במוחו של המעצב לאחר שהוא מקבל לידיו את חומרי הפרויקט ואת הסקיצה הטכנית שאושרה על-ידי המתכנת ומנהל הפרויקטים. המעצב מגדיר את התוכן הגרפי שיש להכין ומשתף את מנהל הפרויקט איזה גרפיקה הוא עתיד להכין.

אייקונים ואלמנטים

אלמנטים שיווקיים גרפיים כוללים, בין היתר, אייקונים לקידום מכירות שנועדו להמחיש ולהציג ללקוח בצורה גרפית את מה שהוא עשוי לחפש בתוך האתר, למשל – משלוחים לכל חלקי הארץ, תשלומים, אחריות ועוד.

תכנון קונספט גרפי

הגדרה של שפת עיצוב גרפי – עיצוב ייחודי שחייב להופיע בכל מקום באתר, בצורה המשכית, כיצירת אומנות אחת, שביחד מהווה מכלול אחיד מעוצב – שזהו האתר .

אפקטים גרפיים מיוחדים – המשולבים יחד עם חומרי האתר ומשלימים אותם בהתאמה. הם כוללים הדגשות, הצללות, חיתוך פינות, התאמת צורות בתמונות ועוד.

סיכום:

סקיצות גרפיות הוא החלק הדומיננטי ביותר בתהליך כולו. כאן המזמין נחשף למעשה לכל מה שעתיד להיבנות. בשלב זה, הגרפיקה תואמת אחד לאחד לאתר, מתבססת על שלבים קודמים ומאחדת את הכול בצורה ויזואלית מפורטת. ניתן גם לראות את כל הצבעים, האייקונים וצבעי הרקע בשילוב טקסטים, במיקומים ובגדלים שעתידים להיבנות.

דוגמא


סקיצה גרפית – פרשנות

תיאום ציפיות מתבצע עם המזמין, שמקבל פרשנות לדרך ולתוצאה. כל נקודה, מיקום וצבע מוסברים ללקוח מתוך מטרה לצמצם את סבבי התיקונים ולכוון לרצון המזמין ושותפיו בחברה.

משוב | הערות | תיקונים

בשלב זה עוברים על הערות של הלקוח ומאשרים את נכונותן של הפעולות העתידות להתבצע, טרם עבודת התכנות והבנייה של האתר. סבב תיקונים נועד לצמצם טעויות – לדוגמא, במצבים בהם בדף הבית לא יועד מקום לאלמנט ספציפי .
ללא סבבי תיקונים בשלבים הראשונים, אנו עלולים לפגוע בעיצוב והמיתוג בשלבים מאוחרים יותר.
קישור לאתר של הדוגמאות (לינק )…….קישור

צרו קשר